petterssoonamanda

Alla inlägg under februari 2013

Av amanda pettersson - 18 februari 2013 22:14


Hej, sitter i sängen och ska snart gå & hämta lite mjölk,,, hade gärna druckit nått godare som cola eller fanta, men det har jag ingen hemma, & vatten gillar jag inte.. haha.

 

Ikväll har jag varit hos jocke i några timmar tills han skulle spela så  då jag åkte hem istället, & åt en macka med varm oboy,..

Vi försökte ta puss bilder också, men det gick lika dåligt som alltid..

Men vi tog 3 stycken iallafall som jag lägger upp, även om dom blev dåliga.

 

& nu ska jag sova tror jag, kollar dubbelavsnitt av csi., hur bra & spännande som helst!!

 

 

Av amanda pettersson - 17 februari 2013 23:09


Hejsan, tänkte visa mammas naglar innan jag sover, fixade dom förut när vi kollade på tv, puss.

 

Av amanda pettersson - 17 februari 2013 19:56


Hejsan,, Har precis ätit pizza från jacobs, det va otroligt gött,.. innan det jobba jag i någon timme, så tyckte jag förtjänade en pizza. 

 

& nu tänkte jag visa ett tips om en sida, den är otroligt bra, det finns insperatons bilder på smink,, hår & naglar, & så finns det tips om produkter osv, det är en sån sida där personer lägger in sina bilder själva, så det är inte bara 1 person..

 

Det finns både lätta & svåra saker där, även en hel del galet..

Men det finns så mycket insperation till allt, 

Sidan heter Beautylish och länk till den är HÄR


Den finns även som app så om det är bättre så finns är det bara attt söka på beautylish..

Jag har både appen & kollar sidan varjedag, så det rekommenderar jag starkt!

 

 

        4 bilder från hemsidan. 

 

 

 

 

Av amanda pettersson - 16 februari 2013 22:51


Som jag skrev tidigare så tänkte jag visa er något jag har, endel av er som läser vet redan att jag har det, Men för dom som inte vet så lägger jag upp 4 bilder..



Av amanda pettersson - 16 februari 2013 20:55


Hejsan,, Idag har jag & mamma åkt med mormor, vi hämtade henne i björneborg först sen åkte vi till coop & hämtade pellets & sen vidare till maxi för handling, sen tillbka till björneborg och släppa av henne, & när vi väl var där hände något roligt, mormor trillade nämligen & för varjegång hon försökte komma upp så gled hon mer & mer under bilen, 

& vi skrattade såklart lika mycket som alltid, mamma hjälpte henne upp osv, 

& jag tog såklart kort på hela händelsen, för varje sak som hände, så jag tänkte visa er dom korten, dom är i ordning, så det blir lite som en "bild video"..

 

& nu ska jag kolla pommesen i ugnen som jag & jocke har fixat iordning. 

Kommer göra ett till inlägg ikväll där jag visar bilder på något kanske inte dom flesta av er som läser vet att jag har.. 

 

         

Av amanda pettersson - 15 februari 2013 21:32


Hejsan, jocke sitter och spelar en stund, snart ska vi kolla på beck och äta våra muffins vi gjort, vi la i center i dom, så hoppas dom är extra goda! pussss.....

 

Av amanda pettersson - 15 februari 2013 20:01


Hejsan, sitter i soffan bredvid min fina, vi kollar på the walking dead, 

Vi ska snart baka & sen ska vi kolla på beck, det ska bli spännande, har hört både bra och dåligt om dom filmerna, så jag hoppas att dom är bra..

 

Tänkte visa mina fina presenter från igår också, tänkte också visa kort på mitt fina paket jag fick av min underbara mamma, så det kommer först, innehållet är på bilden efter..

& ringen fick jag av min gos, jätte fin verkligen, har inte tagit av mig den sen jag fick den!

 

     

Av amanda pettersson - 15 februari 2013 11:02


Min dag igår var nog den bästa alla hjärtans dag jag har haft tror jag..

Det var lite stressigt på dagen men sen när jag kom hem till gosen blev det mycket bättre, han låg i badet när jag kom dit, Så han gick upp & så satt vi oss vid köksbordet & tände lite ljus och sånt, så åt vi det jag hade bakat åt oss (bilden) & så öpppna vi varandras presenter och sånt..

Av mig fick han en skål som det står hopplöst förälskad i dig på, med massa godis, allt godis va i hjärtform förstås. & så fick han 6 olika flaskor med badskum med olika lukter.

Sen kolla vi film & bara låg där i soffan, sen gjorde vi lite mat & så gick vi och la oss.

 

Jag visar det jag fick lite senare idag då jag inte har tagit kort på allt än, Så nu tänkte jag visa muffinsarna & det Jocke fick av mig, så skriver jag sen igen, puss!

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards