petterssoonamanda

Alla inlägg under februari 2013

Av amanda pettersson - 28 februari 2013 20:12


Hejsan,, Tänkte berätta om min födelsedag som var igår, det började med att jag blev väckt av mamma vid 5, eftersom jag skulle med henne till jobbet, det va nästan så att jag inte orkade följa med, sov dåligt på natten så var väldigt trött.. Sen efter jobbet åkte vi hem & färgade håret på mig, jag kan ju verkligen säga att den blonda färgen var väldigt bra, men det får ni se bilder på imorgon, det röda blev för ljust så det är nästan orange/rosa., ska färga en till röd imorgon, tog en mörkare denna gång.. Sen gjorde jag mig iordning för att jag skulle ut & äta med jocke & pappa, men som vanligt blev jag dålig & kunde inte äta speciellt mycket, så när vi ätit klart följde jag med hem till jocke, & låg där och vilade tills mamma hämtade mig... & sen gick jag & sov,.. Så jag hade väl inte en jätte rolig födelsedag, & det känns inget speciellt att vara ett år äldre.. 

 

Men jag visar bilder på det jag fick i present iallafall..   

 

                   

 

Av amanda pettersson - 26 februari 2013 22:29


Ja, rubriken säger väl ganska mycket.. Har jobbar idag från 6 till 9

Så nu länktar jag efter att äntligen sova.. ligger och kollar lite kläder just nu och väntar på att bli tillräckligt trött för att kunna somna.

 

Imorgon är det ju min dag, då jag fyller 19..

Ska med mamma till jobbet så ska upp vid 5.

sen ska hon hjälpa mig att färga håret äntligen,

sen hoppas jag på att få träffa jocke...

 

Men nu ska jag kolla vidare & sen sova, & har ingen bild att lägga ut så jag tänkte att jag kunde visa 2 bilder på en fin liten pojk från igår när han var på besök!

 

 

 

 

Av amanda pettersson - 25 februari 2013 20:41


Helluusan, idag har jag varit i kd några timmar & handlade lite, hitta inte nått speciellt eller mycket tyvärr, men jag är ändå nöjd med mina köp, så det kommer bilder på det & nu ska jag åka till jocke och sova där, imorgon blir det jobb klockan 6, men jag skriver nog innan det.. Pussss......

'



   



Av amanda pettersson - 25 februari 2013 10:21


Hej, det blev så sent igår så jag skrev aldrig, klockan bara drog iväg & så var klockan efter 12 på kvällen, så tänkte att jag visar nu istället medans jag är hemma & vaken.

 

& som ni ser på första bilden så är det min förändring jag skrev om igår, jag ska nämligen färga håret, & jag längtar väldigt mycket, jag köpte sån hårfärg som går ut efter 8 veckor, så jag slipper få jobbig utväxt, & vill jag fortsätta med rött hår då så färgar jag vanligt!   

 

 

         

Av amanda pettersson - 24 februari 2013 21:53


Igår var det kalas hemma hos mig, för mig.. det va väldigt trevligt att träffa alla igen, vi träffas ju tyvärr inte så ofta eftersom endel inte bor i krhamn. 

Sen när kalaset var slut så åkte jag hem till jocke, jag tog med mig tårta dit som vi satt & åt medans vi prata lite.. Sen skulle han spela & jag blev jätte dålig så jag nästan sprang hem för att det inte skulle hända något när jag var ute & ensam..

Men jag kom hem bra, gick & la mig direkt, kolla på Eva & adam som jag skrev igår..

 

Tänkte visa 2 fina bilder på jocke från igår, tänkte att jag skulle bli bättre på att ta lite finare bilder, inte bara tråkiga bilder som det är nu, så ska verkligen försöka med det!

 

 

 

 

Av amanda pettersson - 24 februari 2013 19:40


Idag åkte jag & mamma till örebro tidigt imorse, tror vi åkte vid 10 ungefär, lite innan kanske..

Först åkte vi till lågpris magasinet, som har så otroligt fina saker där... Synd bara att jag inte hittade något som passade i mitt rum.. Sen åkte vi vidare till marieberg, där det va lika kul som alltid, jag älskar ju att springa i affärer så det är en dröm för mig att springa runt där.

Vi kom hem vid halv 7 ungefär, då åkte vi till maxi, & nu sitter vi i soffan & väntar på Bones som börjar klockan 8.

 

Bilderna på det jag handlade kommer lite senare ikväll, + ett inlägg om igår....

& ska göra en förändring som jag också visar sen, 

Men nu blir det en bild på min fina mamma från förut när vi åt pizza   

 

 

 

Av amanda pettersson - 23 februari 2013 23:29


Hejsan.. ligger i sängen och mår illa, så tänkte visa hur jag såg ut igår om någon är intresserad. Sen ska jag fortsätta vila,.. kollar Eva & Adam också..

 

 

 

Av amanda pettersson - 23 februari 2013 11:54


Hej, kvällen igår va hur bra som helst, det va längesen jag hade så kul som jag hade, men fy va mycket folk det var, man stod nästan på varann, jag & sosso stod på tredje raden längst fram, men sen fick vi gå bak för vi blev helt mosade.. 

Men det va riktigt kul ändå, bra musik med bra sällskap..

Vi åt mat där också, vi kom till en "lyx" resturang där det va svin dyrt och bara massa skit att äta, men vi frågade om dom hade pommes, så vi delade på det, dock va dom inte så goda..

 

Vet inte vad mer jag kan skriva faktiskt, men ska visa lite bilder som jag tog,   

& lite senare idag visar jag vad jag hade på mig också....


 

         

 

Ovido - Quiz & Flashcards