petterssoonamanda

Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

MOBILBLOGG FRÅN SÄNGEN

Av amanda pettersson - 18 mars 2013 22:04


Hejsan, ligger i sängen hos Jocke, vi har kollat hockey, fast jag har mest legat i sängen då jag mår dåligt och har gjort hela kvällen.. vi ska försöka sova nu, vi kollar vi på oz nu..

Skrev ju igår att jag skulle visa bättre bilder på naglarna idag om jag tog några, och förut i skolan hade jag lite tråkigt så passade på, hoppas dom är bättre, puss & godnatt :) ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda pettersson - 7 april 2013 20:03

Hejsan.. Tänkte bara skriva här att jag har skaffat en ny blogg då jag är trött på bloggplatsen efter flera år, dock sparar jag denna blogg så ni kan fortfarande kolla här, men jag kommer uppdatera på den nya, så nu hittar ni min blogg HÄÄR    ...

Av amanda pettersson - 4 april 2013 00:02

                 Bästa låten just nu,... ♥  

Av amanda pettersson - 1 april 2013 17:29

  Hejsan.. igår kväll fixade jag & mamma mitt hår igen eftersom den röda typ hade gått ur efter alla tvättar så vi var och köpte intensiv röd färg, dock fanns det typ en av varje så jag fick ta olika, & som ni ser på dom sista bilderna är underhåre...

Av amanda pettersson - 21 mars 2013 16:16

Hejsan, sitter i soffan med mamma, Melwin och Zebastian, fick hem paket förut med 500 naglar, fick med lite tejp också som var rosa/lila, försökte få bra kort men det gick inge bra, men ska nog leka lite med naglarna så kanske syns bättre då, men j...

Av amanda pettersson - 21 mars 2013 09:26


  Hej.. Beställde ju skor & en klänning från nelly som jag visade här,  sakerna kom igår och jag blev faktiskt besviken, som ni vet beställde jag dom ena skorna i silver men jag fick hem dom i svart, visst var dom fina ändå, men jag hade ju bestä...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards