petterssoonamanda

Alla inlägg under april 2012

-

Av amanda pettersson - 26 april 2012 22:03


Nu ska jag & min gosis kolla bb sen sova..

Godnatt!


 

Av amanda pettersson - 26 april 2012 12:06


 

Av amanda pettersson - 25 april 2012 10:43


Igår va jag på stan med Marcus en sväng, vi åt mat..

Jag tog pannkaka & han tog typ tacos. mums!

Sen gick jag hem & hämtade present till min kusin, 

så gick jag ner till dom oh hälsade på en stund med mamma, 

kom hem & kolla på lite tv, sen kom jocke hit & skulle sova.

Så vi kolla lite tv, tills jag började må dåligt & va tvungen

att lägga mig, 

så vi la oss i sängen & prata lite tills bb började, 

& när det va slut så hade jocke redan somnat,

så jag kolla lite 90210 tills jag oxå somnade.


& imorse ringde klockan vid 6, 

men det slutade med att vi gick upp halv 8, 

så åkte han iväg till skolan

& jag sitter i sängen, har beställt ett linne

och tagit kort på det jag fick med mig hem igår från stan.

nu vet jag tyvärr inte vad jag ska göra, 

funderar på att färga håret, men tror inte jag orkar de,

det blir brunt igen, trivs verkligen inte i det jag har nu, 

tyvärr.. så det får bli tillbaka brunt.


nu känns det som att inlägget blir väldigt långt, 

så jag skriver nått mer senare igen. Puss 



 

Av amanda pettersson - 22 april 2012 22:31


Köpte detta + en t-shirt till jocke & en present till min goa kusin!



   


















Av amanda pettersson - 22 april 2012 20:05


Har varit suuuper!

Har varit med jocke heka helgen, 

& idag har jag varit i karlstad på lager 157, 

stod typ i kö i 1 timme.. usch va jobbigt de va, 


Men sen kom vi hem & fick lite mat i magen, 

sen apoteket eftersom mina ppiller tog slut igår,

& sen åkte jag till jocke igen, men så skulle han spela.

Men nu är han här igen, & sitter breve mig & spelar, 

& jag har precis duschat.


Så vi tänkte åka en sväng till maxi snart, 

om jag orkar, börjar bli sjuk, men hoppas de inte bli nått.

Hatar verkligen att va sjuk. 


Oh nu tänkte jag sluta skriva här, så jag lägger in bilderna på det jag fick med mig senare ikväll.

Puss!









 

Av amanda pettersson - 20 april 2012 12:13



               

Av amanda pettersson - 19 april 2012 08:10



             

Av amanda pettersson - 18 april 2012 23:15

   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards