petterssoonamanda

Alla inlägg under augusti 2012

Av amanda pettersson - 31 augusti 2012 14:00


Gran canaria 2009.



 


¨

Av amanda pettersson - 30 augusti 2012 19:12


Hellu, inte skrivit på ett tag nu, men har knappt varit hemma, 

Igår hade jag skola från halv 9 till 2,

sen åkte jag till jocke & stanna där hela kvällen, 

& idag har jag varit med mamma på hennes jobb från halv 7 till halv 4, sen åkte vi & köpte glass & åkte till kusinerna & myste en stund, & nu sitter jag hemma & är hur trött som helst så orkar inte skriva ett långt inlägg, men jag lovar att det ska bli bättre, & självklart får ni ju dag 12 sen,   

Av amanda pettersson - 27 augusti 2012 15:15


Eftersom jag inte orkar bry mig om vad jag har på mig i skolan så hade jag bara något enkelt,  men det blir bild ändå! Tog en snabbis i hissen därför den ser lite små konstig ut, haha..

 

 

Av amanda pettersson - 26 augusti 2012 21:03


Min favorit i garderoben måste vara mina svarta jeans, 

Dom är jätte sköna & väldigt tunna, så dom blir inte jobbiga att ha på sig,

tyvärr är dom inte så jätte fina i rumpan eftersom fickorna är så högt upp..

men jag gillar dom ändå, köpte dom på carlings för 400kr   



 

Av amanda pettersson - 26 augusti 2012 16:29


Hellluuu, Igår satt jag hemma hos jocke med honom, alexandra & dennis, vi drack & prata i några timmar, 

skulle gå till statoil & några hundra meter innan vi kom fram va det tydligen ingen som skulle ha nått där.

Så det va bara för oss att gå hem igen i regnet, & jag somna typ direkt när vi kom in förutom att jocke ville duscha av sig efter att ha gått massa i regn.


& så vakna vi vid 11 ungefär imorse, & sen vid 1 typ åkte jag hem, 

Och nu sitter jag här i soffan & har tråkigt.

Ska nog snart fixa lite med nödvändiga saker.

& senare kommer dag 8, Som idag handlar om mitt favorit plagg, 

Så jag ska försöka klura ut vilket det blir!


Ingen bild idag heller, tog ingen igår.

Ovido - Quiz & Flashcards