petterssoonamanda

Alla inlägg under september 2012

-

Av amanda pettersson - 29 september 2012 07:46


Helluu, har inte tid att skriva här eftersom vi flyttar idag, så vet inte riktigt när jag är tillbaka faktiskt, men det tar nog inte så lång tid, om någon dag kan jag tro, ville bara skriva det så att ni som läser vet det. 

Vi ska hämta kärra nu klockan 8, så vi börjar ganska snart.   

Av amanda pettersson - 27 september 2012 12:09


Nu har jag packat ner alla mina älsklingar förutom 3 stycken, tur att dom kommer upp om 2 dagar igen!   

 

 

 

 

 


Av amanda pettersson - 26 september 2012 22:30


Ska sova nu, ville bara skriva att min babe fyller år idag,

& jag hoppas du haft en underbar födelsedag!

 

   I LOVE YOU  

 

 

 

 

-

Av amanda pettersson - 25 september 2012 13:16


Hejsan, tänkte skriva ett kort inlägg här nu innan jag måste börja greja, 

har typ 100 saker att göra känns det som, & först ska jag duscha.

Måste packa vidare, fixa nya schemat i telefon, skicka bilder till mamma osvosv.

Så kommer nog inte skriva mer idag, kanske ikväll. 

Fick hem ett nytt linne igår oxå som jag tog kort på igår, 

dock blev det väldigt dåligt & hade inte tid med ett bättre, 

så visar det nu, så kommer det bättre bild sen när jag har på mig de.


 

-

Av amanda pettersson - 23 september 2012 11:30


Hellu, har varit med jocke hela helgen & gosat med honom, bara tagit det lugnt,

har varit i karlskoga & gjort lite annat.

& idag kom jag hem från honom vid 12-1 ungefär,

& då började jag packa lite, eftersom vi flyttar på lördag

och just nu sitter jag i vardagsummet & äter lite gott, & ska måla mammas naglar.

Sen ska jag gå in till mig & sova.

skriver imorn, puss.

 

 

-

Av amanda pettersson - 19 september 2012 22:05


Hellu, ingen skola idag, så har städat, diskat osv.

& varit på stan en sväng & sen träffat jocke,

kollar tv just nu, kollade på nybyggarna förut, helt hemskt ju, 

tror det öppnar endels ögon lite faktiskt, iallafall mina..

Ska snart sova nu, är jätte trött. Så får jag se om det blir skolan imorgon, men har ställt klockan på 7 iallafall, & har inte någon bild idag heller tyvärr, 

får bli bättre med det här på bloggen!


Av amanda pettersson - 18 september 2012 22:39


Tänkte att det va dax att skriva här nu om min helg & sluta undvika bloggen helt.

Så det blev ingen utgång i fredags för lungan blev värre, & gick över till båda lungorna, hela ryggen, nacken & armen kunde knappt andas för att jag hade så ont, & kunde typ inte röra armen, så kunde inte direkt komma upp ur sängen heller. + att jag hade hosta, så det va inte så jätte kul, kunde såklart inte hosta alls..

Så jag lyckades aldrig somna, + att lite andra saker hände som gjorde att jag verkligen inte kunde sova.

Sov kanske 1 timme på hela natten. Lördagen va kanske pytte lite bättre, de gick över i resten av ryggen.

Så kom jocke & skulle va handikappad tillsammans med mig, eftersom vi va det båda 2, men han var tyvärr tvungen att åka iväg, men han kom tillbaka några timmar efter, & så sov han hos mig, det va inte jätte lätt att sova breve någon som hoppar på kryckor så man knappt kan röra sig i sängen + mina lungor. så sov inte så jätte mycket då heller, men mycket bättre än natten innan, & så har det fortsatt så, det går över mer & mer varjedag som tur är, nu gör det bara ont när jag hostar, ville bara att ni skulle veta varför jag inte har skreve här nått på några dagar, så nu vet ni varför, men nu ska jag skiva här mer eftersom jag mår bättre. 

& idag har jag köpt present till min goding som fyller år nästa vecka, & träffat honom såklart, tog lite kort som jag tyvärr inte fick lägga ut, så har ingen bild idag heller tyvärr. 

Av amanda pettersson - 14 september 2012 15:06


Hellu.. Tänkte bara skriva ett kort bildlöst inlägg här, 

är sjuk & jävlig fortfarande, inte lika sjuk. Men hostar sönder & har ont i lungan.

Men jag ska ändå ut ikväll, blir bells. Så senare kommer det nog nån bild, 

& imorn kommer det förhoppningsvis en hel del bilder, ska försöka ta endel. 

Så ska snart börja göra mit iordning, duscha osv.

Men först ska jag vila lite till framför tvn!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards