petterssoonamanda

Alla inlägg under juni 2012

Av amanda pettersson - 30 juni 2012 18:52


Gjorde mig iordning till typ kl 10 halv 11, så åkte jag & mamma ut för att hämta sosso,

Men då va inte hon klar vilket jag trodde, så vi fick åka runt & vänta.

Så vid 11 var hon klar & då drog vi till bells, 

Träffa lite folk, drack & dansa, tills jag börja må dåligt, som vanligt.

& då drog vi hem, hon till sig & jag till jocke, där jag stannade i typ 10 minuter.

Tills jag mådde alldeles för dåligt & ringde mamma i panik & åkte hem, 

Spydde direkt när jag kom hem, så ringde jag älskling & sa förlåt osv.

Sen somna jag direkt & vakna halv 1 idag, gött som fan att äntligen få sova ut

efter alla sömnlösa nätter jag haft på sista tiden.


& det va min dag igår, försökte ta lite kort oxå, men dom blev inte så bra, 

Men lägger in 3 stycken iallafall.  

 

 

     

Av amanda pettersson - 30 juni 2012 15:03


Gjorde nytt skal till telefonen igår av stenarna jag köpte i karlstad.

Är väl inte helt nöjd, men det blev ganska gulligt ändå,

& jag tänkte skriva om dagen igår lite senare, 

ska städa & lite så nu, så hinner inte just nu! 

 

 

Av amanda pettersson - 30 juni 2012 15:00


love you.. ♥

 

 

 



-

Av amanda pettersson - 29 juni 2012 18:28


Hejsan, ganska stressig dag idag. Varit på stan, & kollat lägenhet.

& nu har jag precis ätit klart, så jag mår illa..

Så nu får jag se vad det blir att göra innan jag ska fixa mig inför en kväll på bells, 

Hoppas jag kan hitta på nått som fördriver tiden & får mig att tänka på annat.

Sen efter bells drar jag & sover hos gosen, så kommer inte skriva nått senare, 

kanske en bild, men inget riktigt inlägg,

så jag kan lika gärna säga nu att vi hörs imorn!

& nu får ni bilder på underkläder jag köpte på lindex förut, 130kr för allt, billigt!

Man kan aldrig ha för mycket underkläder   


 


Av amanda pettersson - 28 juni 2012 20:30


Hellu, har haft en toppen dag med sofie i karlstad, 

handlar lite kläder osv, ätit donken 2 gånger, tjockisar!

& nu kommer jocke snart så kan inte skriva mer, men de blir bilder på shoppingen!


     

~

Av amanda pettersson - 27 juni 2012 22:16



Hellu, idag vaknade jag sent, Så hann bara fixa mig innan mamma kom hem &

vi skulle handla.

Sen åkte vi & tvättade bilen, mina bilder funkade inte att ladda upp här tyvärr, det kanske går bättre imorgon, men ni får 2 bilder jag snodde från fb från idag.

Så hem & fixa nya låtar till bilen, äta jordgubbar & grädde. & nu kollar jag på tvn, 

ska snart ringa gosen & lägga mig, upp tidigt imorgon & iväg till karlstad.

Så nu ska jag fixa mig för sängen, godnatt! 

 

   



     




Av amanda pettersson - 27 juni 2012 00:21



 

Av amanda pettersson - 26 juni 2012 16:00


Kom precis hem från stan, har träffat pappa.

Så kom vi ut från coop & det spöregnade så vi gick & köpte en tjocktröja.

Eftersom jag hade lite kläder för det va varmt innan.


& jag köpte med litte gott hem, bullar & cola.

Så nu sitter jag nerbäddad i soffan med mina skönaste kläder & har de gött, 

Hoppas på att få träffa jocke sen oxå, men det märks!


 

Ovido - Quiz & Flashcards