petterssoonamanda

Alla inlägg under juli 2012

Av amanda pettersson - 31 juli 2012 18:46



Min kväll består av älskling som kommer & firar 2 år vilken sekund som helst!

har precis fixat jordgubbarna & letat upp någon sevärdig film så nu ska jag fixa färdigt mig lite,

sen mysa hela kvällen!


Men tänkte visa hårfärgen som jag lovade, 

dock väldigt konstig & ful bild, haha men den får duga!


 



Av amanda pettersson - 31 juli 2012 00:51


orkar inte skriva från datorn så det får bli ett inlägg från telefonen..
Ligger som sagt i sängen och ska sova, men tänkte skriva här lite snabbt först, tänkte berätta att imorgon visar jag min nya hårfärg, har tyvärr glömt bort att visa den, men det kommer imorgon! + att imorgon har jag och min gos varit tillsammans i 2 underbara år, och jag kan bara säga att jag älskar dig och hoppas det blir många mer år! Men mer om det imorgon, nu säger jag godnatt, Puss!

Av amanda pettersson - 28 juli 2012 17:12


Igår blev det en oplanerad tur till Karlstad, där det blev sjukhuset sen lite shopping, jag fick med mig ett par skor hem som jag visar här på bloggen lite senare.

Nu har jag precis ätit god mat, och ska alldeles strax färgat håret, som jag hoppas att jag får hjälp med av mamma, sen kommer hulligan ungen hit och sover, och jag ska träffa Jocke, vet dock inte vem vi ska träffas hos än, så det märks senare.

& nu ska jag vila lite, så kommer bilden på mina skor senare och kanske någon bild på håret oxå.
Men sålänge blir det en bild från igår när vi äter lite mat på donkan!

Av amanda pettersson - 26 juli 2012 23:09


Dagen idag började med att jag gick upp ungefär 8, så åkte jag till vårdcentralen & tog blodprov,

sen drog jag, mamma, kusinerna & mormor till björneborg & stannade ungefär hela dagen, 

vi solade, badade i pool, gick till vattnet & grillade lite korv,

& proppa i oss ganska mycket godis

Det va riktigt mysigt, synd bara att gosen inte ville med, men det får bli fler gånger hoppas jag.


& nu har jag nästan precis kommit hem, jag & mamma åkte några svängar över stan, 

Så ska jag ringa till jocke nu, sen sova.

Upp imorgon & storhandla, sen blir det stan & kolla runt lite trorjag.

Hoppas på fint väder imorgon oxå!


           



-

Av amanda pettersson - 26 juli 2012 21:05


Orkade aldrig göra ett inlägg igår, så jag gör det nu istället..

Så kan ju börja med att säga att jag hade en otroligt mysig dag i skärgården igen med min älskade familj,

men tyvärr så fick vi åka hem ganska tidigt för jag skulle till kristinegården.

Efter det åkte vi till kusinerna igen & va där en stund, planerade lite.

Så åkte vi & handla litte gott & kul tills idag (som jag berättar om i nästa inlägg)

Tog lite kort igår oxå som jag tänkte avsluta inlägget med.

 

     

Av amanda pettersson - 25 juli 2012 01:08




 

Av amanda pettersson - 21 juli 2012 17:10



         

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards