petterssoonamanda

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av amanda pettersson - 20 februari 2013 22:07


Hej, idag på stan hittade jag lite fynd som jag tänkte visa er,

Har precis kommit hem från jocke, vi kollade på grease då han aldrig sett den förut & jag tyckte att han skulle det,, men tror inte han tyckte den va så värst bra. Ska ta nått att äta sen ska jag lägga mig, mår jätte illa så vi hörs imorgon igen, då jag visar lite saker jag fick hem förut

 

 

Bilderna på nagellacken är jätte dåliga, orkade inte ta några bättre, kanske lägger in någon bättre på dom imorgon, dom är mer glittriga & fina i verkligheten.


 

   


Av amanda pettersson - 20 februari 2013 11:58


Hej, jag har lekt lite med naglarna idag, har länge velat prova att göra detta & det va lättare 'än jag trodde, men jag valde fel färger tycker jag, önskar att jag hade tagit några andra, men nu har jag iallafall provat.. Så jag är nöjd med resultatet förutom färgerna.

 

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards