petterssoonamanda

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av amanda pettersson - 2 februari 2013 20:49


Helluu sitter och väntar på min fina vän Sofie som ska komma hit, sen ska vi vidare till bells där vi ska fira Emma som fyller 22år idag, så jag hoppas på en bra kväll så skriver jag igen imorgon när jag vaknar eller när jag kommer hem, puss!

 

Ikväll ser jag ut såhär,

 

 

Av amanda pettersson - 2 februari 2013 13:03


Hejsan, fick hem ett paket igår med posten med massa kort som jag beställde för någon dag sen bara, väldigt snabb leveranstid, + att när man registrerar sig på sidan så får man dom första 100 bilderna gratis, det enda man betalar är frakten som kostade 29kr. Så jag passade på att beställa bilderna från mallorca eftersom jag vill göra ett fotoalbum med bilder därifrån, så jag rekomenrerar verkligen att beställa därifrån om ni vill ha massa fina bilder, man kan välja olika storlekar osv, jätte bra tycker jag!

Beställer gör man på fujidirekt, puss!

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards