petterssoonamanda

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av amanda pettersson - 24 juni 2012 15:19


Har varit toppen, har haft hur kul som helst!

På lördagen var jag, Alexandra & Sofie hos Maria & Camilla på fest.

Tills det balla ur & blev kaos av allting, då drog vi vidare till en annan "fest"

där det sög, så jag & Alexandra drog hem. Sov hos jocke, som inte alls var trött. 

Så jag fick inte sova speciellt mycket..


& igår hade jag så sjukt roligt, var på bells med Sofie, 

Vi pratade, dansa lite, Gick till statoil & åt mos med körv som vi tappade på backen.

& vi skratta hela tiden typ, det va väldigt längesen jag hade så roligt faktiskt, 

Så tack för helgen, har haft super kul!


& idag vakna jag vid 12 hos jocke, stanna till typ 2.

Kände att jag behövde hem då & duscha osv, va rätt äcklig imorse när jag vaknade.

& nu har jag precis duschat, de va gött som satan.

Kollar på tv oxå, som tyvärr bara har värdelösa program.

Men nu ropar mamma att jag ska hjälpa henne med tvätten, så hejs!


Ovido - Quiz & Flashcards