petterssoonamanda

Alla inlägg den 21 juni 2012

~

Av amanda pettersson - 21 juni 2012 22:14


Inatt har jag sovit så sjukt jävla dåligt,

sov 2 timmar kanske & skulle upp vid 6.

Kan ju säga att jag va helt död imorse, & har varit det under hela dagen.

Men jag va ju tvungen att gå upp då, va på bilskolan 8 imorse & körde, 

det gick bra, fast de va ju lite konstigt, tror inte riktigt vi förstod varann.


Men iaf, gick hem & tog det lugnt, skulle verkligen behöva städa & diska

men det får jag ta imorgon. Sen åkte jag till jocke & nu kom jag nästan precis hem, jag & mamma åkte & handlade när hon hämtat mig.


& imorn då är det midsommarafton? trorjag iaf..

Så då blir det att fira, + på lördag.

Imorgon ska vi på "fest" vet inte vilka som är där ellernågot, men det blir super trorjag! & lördag blir det nog utgång skulle jag tro,

ska spendera helgen med Alexandra & sofie.


Men nu ska jag äta vidare, sen ska jag fan sova, är hur trött som helst!

Imorn tänkte jag bjuda på lite gammla goa bilder, snäll som jag är. PUSS

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards