petterssoonamanda

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av amanda pettersson - 19 juni 2012 22:41



Hellluuu, orkade inte skriva mer i förrgår, eller igår..

Har varit sjukt trött då jag inte kunnat sova på nätterna.

Så har kollar på summerland,

det är en gammal serie som va sjukt bra så jag kollar igen!


Såg här på bloggplatsen att man kunde starta en "modeshop" på Mylovebasket,

& tjäna pengar..

genom att blogga om sakerna jag gillar, har eller vill ha osv.

Har dock ingen aning om vad som menas med det, eller hur sidan funkar.

Så finns det någon som läser nu & vet, hör av dig!  


& idag har jag legat i sängen & varit med jocke, inte världens roligaste dag,

men mysig ändå!

Justnu kollar jag mike & molly på 5an, ska snart lägga mig i sängen i hopp om att jocke kommer hit & sover.

Ovido - Quiz & Flashcards