petterssoonamanda

Alla inlägg den 17 juni 2012

-

Av amanda pettersson - 17 juni 2012 20:03



Hellu, tänkte berätta lite om gårdagen som var kul till en början,

Körde bil lite, vi åkte ganska långt & ville plocka blommor till morfars grav.

Så åkte jag hem & fixade mig lite, så kom Sofie hit & vi drack lite osv &

jag gjorde mig iordning med smink & hår, det tog typ 1 timme innan jag hittade nått att ha på mig.

& hon testade hon alla skor jag har, haha..

Men vi kom iaf iväg vid 10 ungefär, mamma kom & hämta oss så vi åkte några svängar först.

Så blev vi avsläppta utanför bells, där det inte va nått folk alls typ, piss tråkigt.

& så självklart började jag må dåligt, som vanligt. Och när jag inte klarade av att vara kvar mer kom allt folk.

Så det va bara för oss att gå hem tyvärr, gick hem till jocke men mådde så dåligt så kommer knappt ihåg nått,

vet att jag somnade väldigt fort iaf, så vaknade jag & mådde lika dåligt.


Men det har blivit lite bättre underdagen faktiskt, har bara tagit det lugnt. 

Så jag tänkte lägga in 2 bilder på fina Sofie, sen vila vidare.

& sen kommer bilder på naglarna jag fixade igår & det jag köpte till dom.


   


Ovido - Quiz & Flashcards