petterssoonamanda

Alla inlägg den 10 juni 2012

.

Av amanda pettersson - 10 juni 2012 23:15


Nu går jag & lägger mig, får väl se om jag kan somna.

Ska på möte imorgon vid halv 9, kommer va hur trött som helst

med tanke på att det tar typ 1 timme att gå, så jag måste upp ganska tidigt.

Men iaf, godnatt   



 

-

Av amanda pettersson - 10 juni 2012 17:30



Springer runt i mina nya jeans & har nyss ätit god pizza!



 

-

Av amanda pettersson - 10 juni 2012 13:49



Helluuu!

Utgången igår blev väl sådär, 

kan ju säga att jag ångrar verkligen att jag tog mina nya kläder..

dom är säkert förstörda nu av allt skum.

Menmen.. åkte iaf hem till jocke vid typ 1, 

hade tröttnat då eftersom det blev svinkallt när man va blöt.


Så jag kom iaf nyss hem, 

sitter & dricker oboy just nu, 

ska snart gå & duscha bort allt äckel som jag fick på mig igår.

Men först blir det några bilder här från igår!


     

Ovido - Quiz & Flashcards