petterssoonamanda

Alla inlägg den 1 juni 2012

-

Av amanda pettersson - 1 juni 2012 12:05



Hellu!


sitter i soffan & äter godis, kollar bb oxå, 

har ju missat 1 vecka nu så måste ta igen mig.


La in bilderna från mallis för 2 dagar sen oxå,

hoppas dom dög & var bra.

hade en trevlig semester, även om den va stressig & jobbig,

saknade ju godingen en hel del oxå, 

men nu är det ju bra igen, för nu är jag hemma!


& igår blev det 22 månader för mig och min goding!

snart 2 år, dom bästa 22 månaderna i mitt liv ♥


Och sen ska jag träffa jocke, han åkte typ nyss hem.

men saknar honom redan, så tur att jag snart ska träffa honom igen.


Ska iallafall duscha lite nu, & fixa mig.

Måste bara berätta att mitt hår har bleks sjukt mkt på resan, 

är nästan lite sugen på att färga ljust bara för att testa, 

men trivs ändå bäst i mörkt, så vi får väl see!


Men iaf, skriver sen med en bild kanske, puss!   




Ovido - Quiz & Flashcards